Februarutfordringen

onsdag 15. april 2015

Nyt våren

Endelig er våren i anmarsj her i vest og eg har laga ein enkel vårtag:-)

Eg kaster omtrent aldri resteark og restepynt, så denne tagen har eg laga av rester av ark fra fra Papirdesign.

Eg har limt små biter av resteark på ein kraft tag og så hatt litt gesso over. Rundt kanten har eg litt distress ink. 


Pyntinga gjekk raskt ved å lime på ein rest av ein perleswirl og litt blomster. Fuglemotivet har fått litt distress ink rundt kanten. Blonden eg har valgt passa rett og slett perfekt til blåfargen i motivet og bakgrunnen:-) Er gøy å ha fleire nyanser blå å velge mellom fra samme pakke blonder:-)


Produkter:

Ark: Hell og lykke - endelig gift PD15032, God Påske - påskeegg PD13759, Forventning - Trevegg PD 14889, 
Alfabet: kvit - PD14930
Klippeark: Blomster PD 10606
Perleswirl
Blomster: Hortensia med perle og roser
Kakeserviett PD 13816
Blonde blå

Takk for meg:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar