Februarutfordringen

lørdag 18. april 2015

En topptur og stempling på overlay

Jeg kan godt bruke stempler som pynt på layouter, og da ikke bare som bakgrunner. Å stemple rett på layouten kan jo være litt risikabelt om man bommer, eller senere finner ut at man ville helst hatt det et annet sted istedenfor.. Derfor har jeg tidligere stemplet på mønsterark/kartong og klippet ut, eller stemplet på tynt serviettpapir og limt på med decoupage-lim i etterkant.

I dag tenkte jeg imidlertid å vise dere en layout hvor jeg har stemplet med Staz-on på overlayark og så klippet ut.. Da har man større pynteelementer man kan flytte rundt på og plassere der man vil - helt uten risiko.. Her har jeg brukt to stempler fra kameraplaten:


Jeg likte effekten av dette supergodt, og kommer til å stemple opp en del som jeg har liggende - da kan jeg bare ta frem og bruke når jeg får bruk for- uten å måtte vente på at det skal tørke og bli klart.
Selve tørketiden er ikke mer enn et par minutter, men det kan jo være grei å ha det liggende for hånden..
Produkter:
Ark: PD 15997 Du er invitert, Stripe og stjerne-arket er et eldre ark, og fuglen er også klippet ut av et gammelt ark.
Stempler: PD13800 Kamera
Annet: Klistremerker - hverdag, buttons , PD14936 Alfabet blå


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar