Februarutfordringen

lørdag 11. april 2015

Til konfirmanten og et bursdagsbarn


Jeg har to kort å vise frem idag.
Det første kortet er til en jente som konfirmerer seg i mai.
Mønsterarkene har jeg valgt å holde i en romantisk ungpikestil og 
det samme med tilbehøret.
Jeg har valgt å bruke de flotte klipparkene fra Papirdesign,
 som passer perfekt til konfirmanter.




Produktliste:

Stempel: PD 13801 Kjære konfirmant
       PD 14960 Til henne

Mønsterark: PD 15029 Lev livet

PD 15998 Velkommen til deg



Klippeark : PD 14901 Vakre damer

Annet : Alfabetklistremerker, halvperler rosa, 
krystallperler, blondebånd



Det andre kortet er til min kjære datter som har 14 års dag idag.
HURRA for deg Therese.
Her har jeg virkelig kost meg og gått ut av min stempel-komfortsone.
Jeg har skrevet ut et collagebilde og tatt
utgangspunkt i det.
Fuglene er mal med hvit gesso, det samme er blomstene og noe
av bakgrunnen.



Produktliste:
Stempler: PD 13794 Ord til deg,
PD 13764 Lille frøken
Mønsterark: PD 13849 Skolemateriell
       PD 13848 Fargeblyanter

Annet :Stor kakeserviett, blå rose, trefigurer fugler, alfabet blå


Ønsker dere alle en riktig flott lørdag!
Klem fra Lene


1 kommentar:

  1. Nydelig romantisk kort! Herlige fargetoner!, lekre dies du har brukt! Vakkert rett og slett!
    Herlig kombinasjon av farger og Design på nr2.. Fritt og lekent! Og ikke minst personlig!,
    To flotte design!

    SvarSlett