Februarutfordringen

lørdag 4. april 2015

God påske... maling av påskeegg

På selveste påskeaften er det meg som er så heldig å få vise dere litt av mine påskeforberedelser..
Minstemor og jeg satt oss ned en lørdag før påske og malte påskeegg.. Det var koselig - iallefall en liten stund... Jeg har også kost meg masse med å lage denne layouten. Den skulle egentlig bli helt enkel - uten blomster og glitter, men noe skjedde på veien..
 Jeg kom nemlig over noen nye dies, og satte i gang med gullpapir.. Da dukket det plutselig noen blomster som ville med - og mere glitter og perler... Merkelig det der altså!! Eggearket forsøkte jeg dempe litt med å lage ett egg med gesso, før jeg la lag på lag med andre ark på.  Jeg har brukt en salig blanding av nye rosa ark fra Hell og Lykke - påskeark, og en flik fra "Marias Verden".

 Papirdesign har et bredt og solid utvalg av blomster, og her har jeg kost meg med noe fra siste ladningen.. Den store rufserosen er helt nydelig, og jeg er også svak for de flate rosene. De gule blomstene fikk også litt gullglitter på seg - bare for å ta opp litt mer av det andre gullet jeg hadde limt på allerede.. Ser dere de søte lille harene også??

Jeg har embosset de fine trefuglene til Papirdesign i shabby hvit - da ble den helt nydelig synes jeg.. Disse nye alfabetstickersene har en veldig anvendelig størrelse - og blir ofte brukt på mine prosjekter.

Produkter:
Ark: PD 13759 Påskeegg, PD13761 Påskestemning, PD13760 Påskeliljer, PD 15998 Velkommen til deg.
Blomster: Roser 2,5 cm farget kant - gul og rosa, gul batikk, påskeliljer - små, Rufserose - rosa 
Annet: 3D-puter, Trefigurer - fugler, halvperler - gull, krystaller - rosa, Alfabet - brun

Da ønsker jeg alle en fortsatt god påske, og håper alle koser seg videre med sine påskeegg..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar