Februarutfordringen

tirsdag 8. oktober 2013

Carpe Diem

Hei, Bente her igjen med en ny layout jeg har komponert.
Ennu en gang har jeg fokusert på den store skatten av mönsterpapir som har kommet fra 
Papirdesign de seneste årene og jeg har storkost meg!

Hi it's me Bente again and I have a new page to share with you. I used some patterned papers from the treasure throve created by Papirdesign during tha last few years.

 Jeg har brukt en bling swirl av klare stener og en bit band fra den blå pakken.

I used a gorgeous bling swirl (part of it...) and a piece of ribbon from the blue pack.

Jeg liker så godt hvordan de små söte Papirdesign rosene titter ut her.

I just love the look of the Papirdesign mini roses peeking out from the company of the larger flower.

 Den lille blå gardenia-blomsten er en del av det nye Papirdesign sortimentet som finns ute i butikk nå. De er bare helt bedårende!!

The smaller blue gardenia flower is part of the new collection from Papirdesign, and it is available in the stores now. Adorable!

Takk for titten!

Thanks for looking!


4 kommentarer:

  1. how sweet and elegant! love your creations dear Bente!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO, og for ei vakker jente!!!

    SvarSlett
  3. Nydelig LO, og for ei vakker jente!!!

    SvarSlett
  4. Lekkert i gjennkjennelig Bente-stil.. Elsker!!

    SvarSlett