Februarutfordringen

onsdag 16. oktober 2013

Hø? Hva sier du mor?

En ny layout fra meg i dag, men vår søte vofse. Han blir et yndet scrappeobjekt, spesielt siden han er så engasjert en liten kar. Fra at han skal og se i skapet eller skuffer når jeg leter etter noe der. Eller til at jeg må rydde på bordet, så følger han nøye med. Han er bra søt når han står med hele hodet nede i feks skuffene jeg leter i. Akkurat som han sier, hva leter vi etter mor? Her følger han svært nøye med når jeg prater til han. Dette er Theodor i kjent stil. Han kan å lytte intenst hihi! Han kommer sikkert til å kunne snakke når han blir stor. Fordi han har allerede et stort ordforråd. 

Here is a new layout from me this week. My sweet puppy is going to be featured alot lol. He is so adorable and funny. He is so attentive and does not want to miss anything. His curiosity is so wonderful. He even likes to watch me sort through the drawers or the closet. It might be something interesting in there. He lookes so adorable with his whole head in the drawer and then looking up at me. Like he is saying: what are we looking for momma? Here he is just listening to me talking to him. I bet when he is all grown up, he can probably speak too lol!
Her er det maange lag med papir og medium. Koos altså! Og endel kantpuncher, diverse tøy og bånd. Jeg er totalt betatt av den nye skoleserien til PD som heter Skolestart. Jeg har brukt det bak bildet men også som et av bakgrunnslagene på LOen. 
Here are alot of layers of paper, mediums, fabric and ribbon. Also use of borderpunches, other punches and just making rough layers. I am totally in love with PD's new school series called: Skolestart
Som dere ser her, maaasse lag. Det helt hvite er kartong jeg har "herjet" litt med :P Noe av grunnen til at jeg laget det så røfft er fordi vår lille Theodor er en mester å bite ting i små små biter. Spesielt her når valpetennene var så skarpe. Så at det er revet papir hit og dit, passet så bra til han.

I have made this layout pretty messy and almost in pieces. It is because our little (big) puppy loves to tear or chew stuff in to itty bitty pieces lol! So it just fits him so much to have paper almost in pieces :D Luckily now his puppy teeth have fallen out, so not everything is up from grabs for him :P
Ordet hæ, er bokstaver som er på mønsterarket Tavle (bord øverst på arket). Der er hele alfabetet i en flott tavlefont. De var utrolig flotte og de skal brukes opp ja! Klistermerkebokstavene er og PD og jeg digger alle fargevalgene man har ♥

The word hæ, is letters I have cut out from the Patterned paper Tavle. It is on the top of the paper as a border. It has the whole alphabet and also the extra Norwegian vowel letters.  The sticker letters are also from PD, I love all the color options♥

Produktliste/ Products used

Mønsterark/Patterned papers:
Skolestart PD 13847 Tavle - begge sider + borden med de flotte bokstavene.
Julehilsen PD 13833 Snøen daler - bakside og bord og PD 13837
Til Konfirmanten PD 12662 Ønsker for fremtiden og PD 12660 Din dag
PD Eføy
PD 11562 Vennskap
PD 11566 Turkis

Alfabet klistermerker: grå og grønn
Bånd og blonder
Stempel - tag

Ha en fin fin onsdag alle sammen!/ Have a nice Wednesday everyone! 
Best regards from Linn

1 kommentar: