Februarutfordringen

fredag 25. oktober 2013

I was made for lovin`you..

Jeg har hatt disse to layoutene liggende en stund - jeg har faktisk glemt å poste dem.. Sånn går det når man lager så mye og ikke får vist frem så ofte:-). Glad jeg fant dem frem igjen, for den første her ble jeg skikkelig fornøyd med..
Herman fikk dilla på KIZZ for halvannet år siden, og da var det godt å få på ham øreklokker etterhvert - lol! 
Dataserien til Papirdesign er tøff og passet perfekt til bildene.

I have had these two layouts laying around for half a year now - but since I was made for lovin`Papirdesign, I make so many things that sometimes things gets forgotten;-). I love the first layout - so I am glad I found it.

Et par nærbilder:



Jeg har brukt chipboardstjerner som er festet med de kjempebra 3D-putene til Papirdesign. De er skikkelig gode. Faste, godt lim og passe tykke - og de kommer i to størrelser. De kule ordstemplene vil du finne i en butikk om en liten stund.. Kjempeflotte småordstempler som kan brukes til så mangt!

Klipte også ut et par detaljer fra et ark som også ble festet med 3D-puter.
Papirdesign har nesten alltid sånne fine striper øverst på arket med ulike motiv, og her har jeg brukt en av disse stripene nederst på arket..
Gjorde det samme på layouten som kommer under her:-)

Produktliste:
PD 13751 "web"
PD 13758 ...med headset
PD 13749 "USB"
Småord-stempel
Stjernestempel på småordplate
Chipboardstjerner
Alfabetstickers, røde
3D-puter


Layout nr 2 har også ligget en stund (siden påsketider), men kan jo komme frem nå på senhøsten likevel. Jeg ser det har gått litt raskt i stemplinga/liminga her, og alt har blitt litt skjevt, men det får være litt av sjarmen med denne hobbyen:-)

Layout nr 2 have also been forgotten for half a year and Easter is long forgotten, but I thought I`d show you this anyway.. My stamping didn`t turn out not as straight as I wanted, but who cares;-)


Noen nærbilder:



Produktliste:
 "Påskeegg"
 "Påskestemning"
kirsebærblomster - oransje
småordstempler
Alfabetstickers - gule

Det var alt for meg denne gang..
Ha en finfin fredag og god helg. Jeg skal på scrappetreff hele helgen, så jeg skal iallefall kose meg:-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar