Februarutfordringen

fredag 11. oktober 2013

Sommer og vinter - to layouter

I dag har jeg to layouter å vise frem..
En fra i vinter, og en fra i sommer.. Synes det passer bra nå som vi er sånn midt i mellom på et vis.. Ikke sommer, og ikke vinter..

På vinterloen har jeg selvsagt brukt de nye julearkene til Papirdesign.. Jeg synes de godt kan brukes i andre sammenhenger også.
Papirdesignprodukter:
PD13832 "Vinter i skogen"
PD13839 "Låvevegg"
PD 13844 "Vinterstemning"
Et kalenderark fra 2013
PD13845 "Vintage snø"
Blingswirl


En kveld jeg satt og lette etter inspirasjon til å scrappe fikk jeg lyst til å gjøre noe helt annerledes, og da ble layout nr 2 skapt.. Jeg har hentet inspirasjon fra flere ting jeg har sett i det siste, og la det sammen til en dus layout i ulike blåfarger. Fikk brukt flere rester jeg hadde liggende fra Herman-& Emilieserien.

With this layout I wanted to do something different than I usually make.. I found inspiration from several things I have seen lately, and made this soft layout in different shades of blue and yellow. In this way I could use several leftovers from the Herman-& Emilie-line.. I also used vellum - wich I have not been using since I started scrapbooking 7 years ago:-)

Jeg har sett mange bruke vellum i det siste - og det har jeg ikke brukt siden jeg begynte å scrappe for 7 år siden:-)

Jeg har stemplet dette søte krukkestempelet (annen produsent) på vellum og puttet noen sommerfugler "inni" den ene krukka

Noen av sommerfuglene er sydd fast slik at det også ser ut til at de har følehorn - andre er limt rett på, mens noen er festet med 3D-puter for å få litt mer effekt.

Disse fikk også noen halvperler på seg.

PD 13743 "En fugl i sitt hus"
PD 12652 "Til deg..."
Halvperler, hvite
3D-puter

Ønsker dere alle en god helg!


1 kommentar:

  1. Kjempefine begge to, mange fine detaljer; veldig kult med sydde følehorn! ;)

    SvarSlett