Februarutfordringen

onsdag 9. oktober 2013

Julekort

Denne gangen vil jeg vise frem noen julekort.
De er enkle i stilen, men når man skal lage mange kort, er det greit at de ikke er så tidkrevende.

Det første som går i blå toner er laget med ett av mine favoritt-oppsett.
Jeg bruker en firkant-punch på 1 3/8 ", og restepapir.
Pyntet med chipboard-snøkrystaller og halvperler.
Tekststempel også fra Papirdesign.

Some christmascards from me this time.
My favorite easy setup, with a square 1 3/8 inch punch, and some leftover papers.
Decorated with chipboard-snowcrystals and pearls.
Sentiment from a Papirdesign-stamp.


På det røde har jeg brukt arkene Låvevegg og Snøen daler.
Pyntet med Julestjerner og stempel fra Papirdesign.

On the red one, I have used the paper Låvevegg and Snøen Daler.
Decorated with Poinsettia and a sentiment from a Papirdesign-stamp.


Greit å være kommet i gang med julen :)

Have a nice day :)

Klem,
Lise

5 kommentarer:

  1. Såå fine!
    ...og jeg digger også det "easy"- oppsettet! ;)

    SvarSlett
  2. Såå fine!
    ...og jeg digger også det "easy"- oppsettet! ;)

    SvarSlett
  3. Det enkle er ofte det beste, og du viser frem herlige ark på en ordentlig god måte!!

    SvarSlett
  4. Det låveark-kortet likte jeg supergodt!!

    SvarSlett
  5. Det blå kortet var superfint! Herlig enkelt. Du inspirerer :-)

    SvarSlett