Februarutfordringen

onsdag 2. oktober 2013

You rock - Kort

Jeg har lenge hatt så lyst å lage et kort med mønsterarket PD 12702 Stein. Det er så råkult og baksiden med chevron er like flott. Det kan du se så vidt under stein"laget" hehe. Endelig fikk jeg kreert med det ♥

I have for a long time wanted to play with this awesome rock patterned paper PD 12702 Stein. On the B side there is a gorgeous Chevron pattern, which you can see under the rock paper. So it was pure joy to create with it♥ 

Her er kortet jeg har laget/ Here is the card I have made:

Jeg har og brukt baksiden for dekke til chipboard hjertet. Som også er PD men var orginalt hvitt. Som jeg så har malt med oransj semitransparent maling. De kule oransje og sorte vinyl båndene er såklart også PD :)

I have also used the B side of the patterned paper, to decorate the Chipboard Heart. The heart is also from PD but is originally white. So I wanted to make it kinda fun and happy. The Black and orange Vinyl is also PD. It is from a package with cool ribbons. As shown on the picture below.

Det er en båndpakke som ser slik ut:

 Love it♥
Produktliste/Products from Papirdesign:

PD 12702 Stein Both sides
PD - Chipboard hjerte - hvit
PD - Båndpakke - Kul

Have a wonderful day everyone, best wishes from Linn


2 kommentarer: