Februarutfordringen

mandag 7. oktober 2013

Kult i skogen

Har i helgen vært på en hyggelig treff i Karlstad og møtt masse svenske scrappere. Jeg laget denne layouten mens jeg var der.   Var så heldig å få møte DT-kollega Ulrika Blomfelt også. Hun er så utrolig hyggelig og flink og gøy å se hennes layouter i levende live. 

Over til  layouten. Jeg har laget bakgrunnen med cleargesso (som jeg lot tørke) deretter har jeg brukt en vannpensel til å smøre utover vann for deretter å dryppe mist som jeg har fått blandet med misten og smørt utover men en malerspatel.  



Det er jo enda ikke vinter, men jeg kan ikke dy meg for å bruke "julepapirene" til en høstlayout.   Har kombinert med gamle og nye ark fra juleserier.   Som dere merker synes jeg det er gøy å jobbe med flere lagre når jeg scrapper - og hvis dere er redde for det så ikke hver det, bare man tar 4-5 lagre i forskjellige størrelser og mønstre så kan det nesten ikke bli feil, hvis man i tillegg bøyer litt på arkene så det blir litt mere luft og gjerne blander inn litt lager som er tykkere enn papir - så vips så har du noen lager for å bygge upp under bildet.  




Produkter: 
Vintage snø
Krakelert Treverk

Iskrystall
Stjernechipboard
Miniroser
Blå blomst
Alfabetstickers - blå
chipboardtekst

1 kommentar:

  1. Alltid noe fint fra deg, Christin!! Herlig layout igjen<3

    SvarSlett