Februarutfordringen

mandag 28. oktober 2013

Vår resa

Denna layouten gjorde jag till en utmaning och journalingen skulle handla om en resa. Jag valde att skriva om vår resa mot att bli föräldrar! Det blev en lång, lång resa men väntan var värd resans mål! En liten Viggo som kom 2008 efter 12 års längtan!

I created this layout for a challenge. The journaling should be about a journey. I choose to write about me and my husbands journey to parenthood. It became a long, long journey but the end of it was so worth all waiting! Viggo was born in 2008 after twelve years of longing!

Jag älskar lila och det syns här!

I love lilac and I think it shows here!

Papirdesign har så otroligt vackra och välgjorda Rosor! Jag gillar extra mycket att man får flera nyanser i varje förpackning. På min layout har jag använt massor av olika lila nyanser plus att jag mistade stora vita med silver mist.

The Roses from Papirdesign are so beautiful and well made! I like that you get different shades in the same package. On this layout I used many different lilac shades and I also misted large white Roses with silver mist.


Material jag använt:
Papper: PD 10514 Rosebukett, PD13501 Konfirmasjonstid
Dekorationer: Vita Rosor large, Lila nyanser Large, Lila nyanser mellan, Lila nyanser small, Klistemerker 111 Grå, Rhinestones vit/clear/grå/svart mix.

Många kramar från Ulrika aka LillBlomman!

2 kommentarer:

  1. Nydelig layout Ulrika.. Gleden står liksom ut av hele siden:-)

    SvarSlett
  2. OJOJOJOJ denne var magisk vakker ♥

    SvarSlett