Februarutfordringen

fredag 4. oktober 2013

Julekort

Hei!

Cathrine her, for å vise dere enda mere av Papirdesigns juleark. Med så mye fint er det vanskelig å la vær å lage julekort flere måneder før jul ;-)

Julearkene er laget slik at man nødvendigvis ikke behøver å lage julekort eller LOer av dem. Flere av baksidene er nøytrale, og det liker jeg! Det gjør dem svært anvendelige året rundt :-) 

Kortet er laget slik at motivet ligger under ei ramme. Det kommer kanskje ikke så godt fram på bildene. For å heve rammen litt ut fra selve bakgrunnen har jeg bruk Papirdesigns store 3D- puter.





PD Julehilsen - Vinterbarn
PD Julehilsen - Nostalgisk jul
Halvperler - Brun
Stempel (både utenpå og inni) - Fredfull juletid
Store og små roser
Bildeark - Jul
Blonder
3D- puter

Håper dere også får lyst til å begynne å lage julekort. Ha ei flott helg alle sammen!

Kreativ klem fra Cathrine.

3 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Ga meg en "go- følelse" <3

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert julekort!! Jeg ble iallefall inspirert til å lage julekort!

    SvarSlett
  3. Nå blir jeg skikkelig inspirert til å stte igang med julekortene. Helt herlig dette altså!!

    SvarSlett