Februarutfordringen

mandag 21. oktober 2013

Julen 2012

Ble fristet til å lete gjennom haugen av julebilder fra ifjor, alle de nye julearkene har vært for spennende til å holde seg unna - har jo forsøkt meg på en ikke-jule layout med arkene, så nå ble det jul.


Har laget en ikke supertradisjonell julelayout - jeg har i stedet gått litt utenfor mine vanlige rammer. For det første har jeg kuttet små biter av arkene og så har jeg brukt sterkere bakgrunnsfarger enn jeg pleier og ikke minst så har jeg stemplet, brukt distress stains og distress ink sammen med stensiler OPPÅ arkene som jeg har festet før jeg satt fast bildet med 3d-puter. Resultetet ble en tøffere layout med mye svart.

I was temped to do a Christmas layout and a little tougher one than usual and I have gone outside my usual boundaries in several ways. First I cut the papers in smaller pieces, the color in the background is much brighter (Aged Magogny distress stains) and I have stamped, used distress stains, distress ink with stencils on top of the papers before I adhered the picture with 3 tabs. The result a much tougher layout.






Produkter
PD 13839 Låvevegg
PD 12715 .. meldoi
PD 13828 Julebakst
PD 13831 Gledelig jul
PD 13833 Snøen daler
Røde bokstaver
halvperler
røde miniroser
rød chipboardstjerne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar