Februarutfordringen

mandag 14. oktober 2013

Five secrets about me!

För några år sedan var jag designer för en nättidning som heter Allt om scrap. Nu firar den femårs jubileum och de bad mig komma tillbaka som gästdesigner. Jag har skapat lite inspirationsalster till deras utmaningar. Denna layouten skapades efter en bildinspiration av en äventyrsbok som heter Fem räddar en hemlighet. Min layout fick handla om fem hemligheter om mig. Ni hittar den bakom de fem tagsen.

A couple of years ago I was a designer at a Ezine called Allt om scrap. Now the Ezine celebrating  five year as a magazine and they asked me to come back for some GD work. I have created some inspiration projects for their celebration challenges. My layout is created after a picture challenge. The picture is of a adventure book called Five saves a secret. My layout is about five secrets about me and you fing my secrets behind the tags.

Jag har klippt ut massor av delar från olika papper och även stansat ut två fjärilar och lagt dem lite omlott.

I cut out different pieces from the papers and also die-cut two Butterflies.

Ugglan är ju så himla söt!

Look how cute the owl is!



Material jag använt:
Mönstrade papper: PD 13847 Tavle, PD 11587 Nissefar, PD 13848 Fargeblyanter, PD 13750 Data
Bokstäver: PD 109 röd

Många kramar från Ulrika aka LillBlomman


2 kommentarer:

  1. Så fin den var Ulrika!
    Kult å se skole- arkene brukt til annet enn skole- bilder :)
    Ble veldig nyskjerrig på hemmelighetene dine... ;)

    SvarSlett
  2. My programmer is trying to convince me to move to .net from
    PHP. I have always disliked the idea because of the expenses.
    But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on
    several websites for about a year and am concerned about
    switching to another platform. I have heard
    great things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress posts
    into it? Any kind of help would be really appreciated!


    My blog post: Egipt

    SvarSlett